Array
(
    [lang_id] => 1
    [valuta_id] => 3
    [valuta_active] => 1.00
    [valuta_recounted] => Array
        (
            [col] => 1
            [setting_id] => Array
                (
                    [0] => 3
                )

            [setting_name] => Array
                (
                    [0] => грн
                )

            [setting_name_name] => Array
                (
                    [0] => Грн
                )

            [setting_value] => Array
                (
                    [0] => 1.00
                )

            [setting_sort] => Array
                (
                    [0] => 10
                )

            [setting_date] => Array
                (
                    [0] => 2008-11-10
                )

            [setting_active] => Array
                (
                    [0] => 1
                )

        )

    [thema_path] => ./themes/default/css/default/
    [skin_path] => ./themes/default/
    [skin_id] => 1
)
					

Як розпочати аудит

 

  1. Натиснути кнопку «Вхід» після чого відбудеться автоматична переадресація на Інтегровану систему електронної ідентифікації (id.gov.ua)
  2. Ідентифікуватись за допомогою електронного підпису відповідальної особи за проведення аудиту відповідно до поданих заявок.
  3. Після ідентифікації потрібно натиснути кнопку «Кабінет установи».
  4. Щоб розпочати аудит потрібно натиснути кнопку «Почати аудит» після чого статус буде змінено на «Ті, хто розпочав обстеження».
  5. Далі потрібно заповнити усі розділи анкети-опитувальника.
  6. Для збереження даних після заповнення кожного розділу потрібно натиснути кнопку «Змінити».
  7. Після внесення усіх даних потрібно натиснути кнопку «Завершити аудит». Натискання даної кнопки заблокує анкету для редагування та автоматично відправить на перевірку.
  8. У разі підтвердження завершення аудиту користувачеві стає доступна кнопка «Друк звіту», яка генерує відповідний .pdf файл.
  9. Звіт потрібно надіслати до Державного агентства з питань електронного урядування України з урахуванням вимог законодавства з питань документування управлінської діяльності.